SALGSBETINGELSER

 

Det skal være både enkelt og trygt å handle på FJORDSKIN.NO.

Her kan du gjøre deg kjent med salgsbetingelsene som gjelder når du handler i nettbutikken.

 

PRISER

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i norske kroner og er inkludert MVA. Det er ingen skjulte kostnader knyttet til handel hos FJORDSKIN.

FJORDSKIN tar forbehold om eventuelle prisendringer, men prisen kan ikke endres på en ordre du allerede har fått bekreftet. Jeg gjør mitt ytterste for å gi mine kunder så korrekt informasjon om produkter som mulig. Jeg tar imidlertid forbehold om at skrivefeil i tekst, priser og bilder kan forekomme. 

 

HVORDAN HANDLE:

FJORDSKIN har flere prisvinnende hudpleiemerker i nettbutikken. Alle utmerker seg på en spesiell måte, ved at de gir noe tilbake til lokalsamfunnet, er spesielt bærekraftig, har fokus på etikk, dyrevelferd og miljøvennlig emballasje. Du finner både økologiske, veganske og/eller naturlige produkter. Du kan bruke søkefeltet øverst i venstre hjørne på forsiden for å finne et konkret produkt. Du kan også søke på feks “ferskvanns perler”, så kommer alle smykker med ferskvanns perler opp.

Du kan lage din egen liste med favoritt-produkter uten å legge de i handlekurven.

I handlekurven kan du slette, endre antall og legge til produkter så mye du vil. Den blir lagret, så du kan gjøre andre ting og evt fullføre kjøpet senere. Når du handler første gangen blir alle opplysningene dine lagret på en trygg måte, så du slipper å registrere de flere ganger. Du velger selv hvordan du vil betale. Når du har gjort et kjøp vil du få en ordrebekreftelse på mail. Sjekk “søppelpost” om du ikke finner den.

 

Hvis du kjøper en gave, pakker jeg den inn for deg gratis. Skriv i så fall at du ønsker gaveinnpakning i “ordrenotater” i kassen.

 

Alle som ønsker det, kan enkelt opprette en Fjordskin-konto. Her kan du se dine siste ordre, redigere dine leverings og faktura-adresser samt endre passord og konto-detaljer.

 

Når du skal godkjenne betalingen står det Green & Clean som er navnet på firma.

 

Ta kontakt om du lurer på noe så hjelper jeg deg gjerne!💙

 

BETALING

Du kan betale med KLARNA eller VIPPS hos FJORDSKIN. Du velger selv om du ønsker å betale med kort, faktura eller utsette betalingen kostnadsfritt i 30 dager.
Alt er like trygt! Dersom du ønsker å utsette betalingen eller å betale med faktura kan du hos oss benytte Klarna konto eller Klarna faktura. Det er både enkelt og oversiktlig. 

 

Har du spørsmål angående din faktura, kontakt Klarna på tlf: 21 01 89 91 (man-fre 08-18)

LES MER PÅ Klarna: Vi gjør det enklere å handle

 

Defekt/skadet vare:

Om produktet du har kjøpt har blitt skadet/ødelagt under frakten, må du snarest og innen 14 dager etter mottagelse gi beskjed, for å få tilsendt et nytt produkt. Send en mail med bilde av det ødelagte produktet til

post@fjordskin.no

FJORDSKIN vil da erstatte produktet med et nytt innen 7 dager fra mottatt klage, og dekke retur/frakt kostnadene.

 

Reklamasjoner:

Send epost til post@fjordskin.no så hjelper jeg deg.

I noen få tilfeller vil jeg be om å få varen sendt tilbake. I så fall dekkes returen av FJORDSKIN.

Jeg refunderer da beløpet du betalte for varen og frakten, innen 7 dager fra klagen er mottatt.

Returadresse:

Green and Clean v/Heidi Elvira Molin

Fredlyveien 4

1464 Fjellhamar

 

LEVERING:

Varene leveres til alle postadresser i Norge, bortsett fra Svalbard og Jan Mayen.

FJORDSKIN har fokus på rask og personlig kundeservice. Bestillingen blir som regel sendt samme dag, eller senest dagen etter. Jeg tar forbehold om at jeg kan være midlertidig utsolgt for noen varer. Frakten vil normalt ikke ta mer enn 2-3 dager, avhengig av hvor man bor i landet.

I forbindelse med helligdager må det beregnes noe lengre leveringstid.

 

SENDING:

Frakt koster kr 49,- men den er gratis om du handler for over 300 Kr.

FJORDSKIN har et samarbeid med Bring, som leverer pakken til din postkasse. Om postkassen din er full eller pakken ikke får plass, får du en sms om å hente den på ditt nærmeste hentested uten ekstra kostnad. Det er derfor viktig å registrere riktig telefonnummer.

 

UAVHENTEDE PAKKER:

Posten sender deg en melding om pakken straks den ankommer ditt lokale postkontor. (Sjekk at du har registrert riktig tlf nr) Deretter sendes det en påminnelse etter 7 dager. Dersom pakken ikke blir hentet innen 14 dager, returneres den til FJORDSKIN. Du vil da bli belastet med et gebyr på kr 129.

 

ANGRERETT OG ANGREFRIST/RETUR

RETUR ER ENKELT HOS FJORDSKIN.

Etter at du har mottatt produktene, bør du så raskt som mulig, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen. For kjøp i nettbutikken har du ifølge angrerettloven 14 dagers angrefrist fra det tidspunktet du mottar varen. Hvis du ønsker å benytte deg av angrefristen, må du kontakte FJORDSKIN, så det blir registrert en retur. Du vil da få tilsendt en returslipp på mail. Enkelt og greit! Varen må returneres uåpnet, i originalemballasjen og i salgbar stand.

FJORDSKIN dekker i så fall alle returkostnadene.

 

TILBUD

Tilbud gjelder så langt lageret rekker. Ved bruk av eventuelle rabattkoder vil det alltid beregnes rabatt av ordinære priser. Det er kundens ansvar å fylle inn rabattkoden i kassen.

 

GRATIS GAVER:

Når du handler for over 500 kr kan du velge deg en gratis gave. Utvalget kan variere. Du finner alle alternativene dine nederst i handlekurven. Det er kundens ansvar å legge gratis gaven i handlekurven.

 

KONTAKT

Det er alltid hyggelig å bli kontaktet av kunder!💙

Har du spørsmål om produkter eller bestillingen din, ta kontakt på post@fjordskin.no eller på Chat!

Følg gjerne FJORDSKIN på Instagram for inspirasjon, spennende nyheter, konkurranser mm. 

 

Vennlig hilsen Heidi Elvira, eier av FJORDSKIN